Igång igen?

Okej, nu  har jag anmält mig tilll hoppträning för Johan Lundin nästa vecka även fast jag kanske inte vill. Eller jag vill och jag känner mig redo men jag är as nervös vad han ska säga. Jag hoppas att  han säger att det har blivit en jätte förändring på henne vilket det har. Jag får bara inte bli nervös för då blir hon nervös och blir bara stark. Om det går  bra på tisdag kommer jag vara super glad och då är det verkligen roligt att träna för Johan. Men går det dåligt kan han lätt bli sur och då går det ännu sämre, i allla fall för mig. Jag blir inte ett dugg peppad utav det. Men förhoppningsvis kommer det att gå bra, i  all fall mycket bättre än vad deet gjorde sist jag tränade för honom. Jag ska träna för Emma på söndag så då får jag ju hoppa lite då med och bli peppad för tisdag ;).
 
Hoppade lite med  Gerda idag och det gick bra. Hon var lite pigg dem första sprången men bara jag inte börjar  dra i tyglarna utan bara är lugn så lugnar hon ner sig. Jag har inte hoppat så mycket höga hinder på ganska länge så när jag  satte upp 1 meter idag kändes det as högt men det gick bra :). Jag har blivit en liten mes haha.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gerdainaction

Hästblogg

RSS 2.0