Jobb och stall!

Börjar 10:00 som vanligt. Har jobbat från tisdags och jobbar fram till söndag men dagarna har gått rätt fort faktiskt.  Slutar 19:15 idag och efter det åker jag direkt till stallet. Antingen får hon vila idag eller så blir det lite dressyrträning. Måste i alla fall dit och mocka, väga upp hö och pyssla om henne. Manen behöver klippas så det ska jag göra i alla fall.
 
Längtar till tisdag då det är hoppträning igen. Då ska jag rida på den där yttertyglen redan från början och visa att Gerda har blivit mycket bättre än när jag köpte henne. Men det gick bättre i tisdags än vad det gjorde i vintras när jag tränade för Johan.  Men ibland har han sånna konstiga övningar, men alla övningar har ju en baktanke.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gerdainaction

Hästblogg

RSS 2.0