Tävling planer!

Nu är det en del tävlingar på G.  den 9 september kommer först och då är det omg 2 div II i Nordhalland. Hoppas domarna är lite roligare. Tycker dem dömmer konstigt och de säger  jag inte bara för att jag får lägre än vad jag vill ha. 61-63 % är ju bra men vissa gånger tycker jag att man kämpar för ingenting ppå dressyrtävlingar. Kommer det hästar med väldigt bra steg så kommer dem före även om ryttaren gör en tabbe.
 
I alla fall så är tävlingen efter det den 16 september och då är det min första lokala hopptävling med Gerda och den går av  stapeln i Ätrabyggden. Dem har lite konstig bana men det ska säkert gå bra.
 
Efter det är det sista omgången i div II och den är i Hermanstorp. Efter det känns det som att jag kommer vara lite trött på dressyrtävlingar haha.
 
Sen är det tävling på hemmaplan den 7 oktober. Hatar egentligen att tävla på hemmaplan men det  börjar gå bättre.
 
Ska bli riktigt kul att komma igång och tävla regelbundet och  få bättre rutin;)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gerdainaction

Hästblogg

RSS 2.0