Måndag!

Idag är jag äntligen ledig efter en hård jobbvecka. Trodde jag skulle vara ledig hela veckan typ för att har gått tillbaka till sitt vanliga schema efter sommaren men nu ska jag jobba ttisdag, onsdag och torsdag sen ledig fredag - måndag.  Sen på tisdag ska jag ner till Grizzly butiken på Väla i Helsingborg  och jobba, hjälpa till med inventeringen. Så det blir nog lagom med jobb denna månaden också ;). Gött mos..
 
Idag är det ju måndag och det innebär kvällspasset i stallet. Ska åka upp dit vid 16:00 typ, mocka alla boxar, vänta på att mamma ska komma. Sen kommer ridskolebarnen och då är det i full gång. Hemma vid 21:00 typ.
 
 
Gerda ca 1 år sedan.
 
Gerda nu!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gerdainaction

Hästblogg

RSS 2.0