Hoppas det går bättre!

Igår var Gerda inte så himla rolig att rida. Hon är alltid ganska jobbig att rida när man låter henne stå inne och rider direkt på morgonen men igår var jag tvungen för jag skulle hinna rida innan jobbet.
Hon blir liksom väldigt pigg och slappnar inte av, och då tycker jag hon är ganska jobbig. Fast för bara några månader sedan gick hon så varje dag typ. Fattar inte hur jag stod ut. Men hon är ändå min stora lycka.

Lite trisst att inte vara på gbg horse show nu och igår men kanske lika bra för antagligen hade man blivit ganska fattig av att gå på mässan.

Nu ska jag åka iväg till stallet strax och rida Gerda och kanske Penny för Hanna är iväg, får se om jag orkar rida Penny annars får jag pyssla om henne bara. Tänkte träna lite bomm övningar med Gerda och kanske lite kavaletti, det är alltid bra träning. Återkommer med lite bilder och kanske en film ikväll :).

När jag kommer hem igen ska jag och Hussain fixa blogg designen. Det tar ju sin lilla tid :S. 

Bye!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gerdainaction

Hästblogg

RSS 2.0