Inget tålamod!

Just nu är jag bara Såååå trött på att försöka få en vettig design på den här bloggen. Det är en hel vetenskap känns det som och inget fungerar som jag vill. Jag har verkligen inget tålamod för sånt här.
Imorgon får Hussain banne mig hjälpa till att fixa det här för nu ger jag upp, orkar inte hålla på när det aldrig funkar.

Klockan är 22.36 och jag måste gå och lägga mig för jag ska upp tidigt imorgon för att hinna med stallet innan jobbet. Börjar 12:00 imorgon och då ska jag ha hunnit med att rida och fixa med pollen :).
Efter jobbet är det bara till att snabbt åka hem för att sedan åka hem till pappa som ska fira hans födelsedag. Han fyllde år i tisdags men vi tar firandet nu på en helg, det är mycket smidigare. Kul att få träffa en del av familjen och brorsan som är ganska sällsynt mesta dels. Får se om jag ens har tid till att sitta och joxa med blogg designen, annars får jag ta det på söndag för då har jag bättre med tid.

Förresten var jag, Lasse och min pojkvän (Hussain) i Varberg för Hussain skulle köpa kamera. Då tänkte jag att vi ändå kunde åka inom Varberg Ridsport för jag skulle köpa ett JW schabrak. Men självklart har dem stängt för att dem är på mässan i gbg. Då åker vi till Eriks istället då. Öppnar inte för ens 12:00 klockan var 11:00, typiskt också..... När jag väl är hemma inser jag att jag inte haft med mig varken kontanter eller bankkort så det var nog tur i oturen. Hade blivit riktigt sur om jag hittat det jag skulle ha och sen ser att plånboken är tom...

Gerda har fått massage idag av Petra Lindström. Gerda tyckte mycket bättre om det denna gången, nu när hon visste vad som var på gång och så klart för att bästa kompisen Stella var inne i stallet också. Det är alltid en stor trygghet. Men som sagt, upp tidigt imorgon så nu ska jag sova...

God Natt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gerdainaction

Hästblogg

RSS 2.0