Back to reality!

Nu är jag tillbaka från semester och dylikt så nu ska jag ta tag i bloggandet igen. Har varit helt dött här, jag vet men har verkligen inte haft tid eller lust till det dessa två veckorna som jag har haft semester.
 
Var på Hööks idag och skulle köpa flygspray med fick med mig en jätte snygg tröja från JH's nya kollektion. Kommer bild på den i veckan. Har redan tagit med den till stallet och den är så ny så den har inte kommit upp på Hööks hemsida ännu. Dem hade fått in en jätte snygg termoväst också som matchade tröjan som jag bara måste ha. Tyckte det blev lite mycket pengar när jag var där innan idag men blir nog att jag går över på lunchrasten imorgon eller åker dit på onsdag och köper den :). Verkligen super snygg var den så det kommer bild på den nya outfiten i veckan.
 
Min hopptränare var tvungen att ställa in träningen idag så jag hoppade själv med lite hjälp av mamma. Hoppade en liten bana på 90 cm men Gerda kändes lite trött och tung men hon hoppade fint ändå men hon kändes inte så kvick i benen som hon brukar. Både Gerda och Stella är jätte trötta nu när dem har varit ute på nätterna så länge. Imorgon får Gerda vila för jag jobbar 8:00-19:15 men det kan nog vara bra för henne att vila lite och bara gå och äta gräs hela dagen. Sen på onsdag blir det clear round på hemmaplan. Alltid mycket värre att tävla på hemmaklubben tycker jag men det går nog bra.Ska hoppa en 90 runda tror jag :).
Här är en bild ifrån Grekland!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gerdainaction

Hästblogg

RSS 2.0