Pigg häst!

Hård träning i helgen och hoppträning igår men inte blir min häst trött för de. Idag var hon jätte pigg och fick verkligen hålla in henne i början men hon slappnade av efter ett tag men kändes ändå laddad hela ridpasset. Jag tror dock att det stressar henne lite eller gör henne nervös att vara själv i ridhuset så det kan vara därför hon var så pigg. Men jag tyckte det var för varmt för henne att tränas i padocken. Jag vari stallet vid 10:30 och red och då var det verkligen stekande sol. Det är ju varmt i ridhuset också men inte på samma sätt. Tränade på dressyrprogrammet men det blev ojämt för att hon var så pigg, men annars kändes det bra. Ska träna dressyr på lördag i alla fall och köra igenom programmet. På fredag får hon nog vila för då ska jag och Hussain göra en lite utflykt :) <3.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gerdainaction

Hästblogg

RSS 2.0