Hem till pappa!

Ska hem till pappa idag och träffa honom. Blir inte allt för ofta vi ses nu för tiden så det ska bli roligt. Vi ska försöka få igång min brorsas bil så att jag kanske kan ha den i sommar när jag ska jobba. För jag jobbar oftast till 19:15 från kanske 10:00 och då måste jag ha en bil för att hinna med stallet. Går inte att åka buss, då kommer man aldrig fram. Sen är det ju bra att ha bil att kunna ta sig till stranden och så, så jag hoppas verkligen vi får igång den :). Pappa ska kolla olja och vatten och sådär sen ska vi ta hem den till mamma så ska Lasse kolla på den men vi får antagligen lämna in den för det är en spindel led som behöver bytas.

Men innan pappa hämtar mig ska jag gå ner till stan en liten runda och kolla in hästshopens nya grejer som dem har fått in nu i år. Tänkte att jag skulle ta och prova ett par JW ridbyxor och se om jag ens tycker om dem.
Kommer ett inlägg lite senare ikväll :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gerdainaction

Hästblogg

RSS 2.0